Obchodní podmínky

Obchodní podmínky se řídí příslušnými ustanoveními Občanského a Obchodního zákoníku v platném znění.

Smlouva o koupi věci začíná ve chvíli, kdy prodávající obdrží řádně vyplněnou objednávku od kupujícího. Každá objednávka je závazná a v případě nevyzvednutí zásilky se jedná o porušení kupní smlouvy ze strany kupujícího a mohou být účtovány vzniklé náklady na odeslání, popřípadě vrácení zboží dopravcem zpět. Kupující odesláním objednávky stvrzuje i souhlas s těmito obchodními podmínkami, reklamačním řádem a podmínkami pro dopravu a platbu, které naleznete zde.

Výběr zboží - objednávka

Ceny jsou uvedeny včetně DPH a jsou platné pouze pro nákup prostřednictvím internetového obchodu. V případě změny ceny je kupující informován telefonicky nebo e-mailem.

Barva zboží na fotografiích závisí na nastavení vašeho monitoru a může se lišit od skutečnosti, v případě že je kupující nespokojen s barvou dodaného zboží má právo na jeho vrácení, popřípadě výměnu. Neplatí pro zboží označené "na míru" - více viz Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy

Pro objednání zboží zadejte požadované množství a stiskněte Do košíku, pokud je u dané položky více variant například délka, barva, atd. zvolte požadovanou délku nebo barvu. Po přesunutí do sekce Košík si můžete zkontrolovat množství a cenu za jednotlivé položky a celkovou částku bez poštovného. Můžete také jednotllivé položky z košíku odstranit. Pro pokračování v nákupu zadejte Zpět (aktuální stav v košíku můžete stále sledovat v pravém sloupci). Pro dokončení objednávky vyberte Objednat. Vyplňte vaše jméno, příjmení, fakturační a dodací adresu (pokud se liší od fakturační) a telefon s e-mailem. Dále vyberte způsob doručení a platbu (více viz Doprava a platba). Vyplněnou objednávku odešlete stisknutím Odeslat objednávku, pro odeslání objednávky je nutné potvrdit souhlas s těmito Obchodními podmínkami. Po odeslání objednávky bude automaticky zasláno potvrzení o přijetí na vaši e-mailovou adresu. O termínu odeslání zboží a při každé změně stavu objednávky (zpracovává se, odesláno) vás budeme informovat. 

Termín dodání zboží

Pokud je objednané zboží na skladě zasíláme následující den po obdržení objednávky (v případě platby předúčtem po připsání peněz na náš účet). Pokud je zvolena doprava prostřednictvím PPL Sprint zboží zasíláme druhý pracovní den (svoz odesílaného balíku se objednává na následující den).

V případě, že objednané zboží nemáme momentálně na skladě, budeme vás informovat o termínu dodání. Nesouhlasí-li zákazník s termínem dodání, může objenávku písemně prostřednictvím emailu zrušit a to nejpozději do 24hodin. Pokud se termín objednávky změní, například nedodáním zboží od výrobce, budeme vás o novém termínu informovat. V případě, že zákazník nesouhlasí se změnou termínu dodání a chce objednávku zrušit, lze tak učinit písemně prostřednictvím emailu. Nebude-li zákazník na změnu termínu reagovat do 24hodin považujeme změnu termínu za odsouhlasenou.

Informace o stavu zboží (Skladem, do 7dnů, do 7-14dnů) jsou pouze orientační a může se stát, že zboží označené skladem je momentálně vyprodáno a čeká se na dodání od výrobce, nebo například u zboží na objednávku do 7-14dnů může být termín dodání dříve, protože je před závozem od výrobce. Informace o přesném termínu dodání lze zjistit prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.

Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy bez udání důvodu

Kupující má právo do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu odstoupit od smlouvy. Kupující může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží prodávajícímu prostřednictvím e-mailu nebo osobně v provozovně prodávajícího. Vrácené zboží musí být doručeno prodávajícímu nebo předáno na provozovně prodávajícího nejpozději do 14dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy. Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, nepoškozené a zabalené v obalu, v opačném případě může prodávající uplatnit náhradu škody. Vrácené zboží vrací kupující na vlastní náklady a k vrácenému zboží je nutno přiložit kopii daňového dokladu s číslem účtu, na který má být zaslána částka za vrácené zboží. Prodávající vrátí kupní částku za zboží včetně účtovaných nákladů na dopravu nejpozději do 14 dnů od obdržení vráceného zboží. Při zaslání vráceného zboží na dobírku nebude zásilka přijata.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

Vrácené zboží je nutno zaslat nebo osobně doručit na adresu: URBÁNEK - Garnýže, rolety, žaluzie, Luděk Kopřiva, Emy Destinové 2134/2, 400 01 Ústí nad Labem

Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy - zboží na míru

V případě objednání zboží označeného na míru nebo úpravy zboží na míru - jedná se o zboží vyrobené nebo upravené dle přání zákazníka, nelze proto odstoupit od smlouvy. Pokud kupující trvá na vrácení zboží vyrobeného na míru, bude vrácená částka za zboží ponížena o 30% z jeho ceny, možnost vrácení zboží vyrobeného na míru závisí na výrobci. Pokud výrobce odmítne zboží vzít zpět, není možné toto zboží vrátit. V případě úpravy délky tyčové garnýže bude vrácena částka za garnýž o nejbližší nižší délce (například při úpravě délky z 240cm na 230cm, bude vrácena částka za délku 200cm). Pokud byla zkrácena nejnižší nabízená délka, nelze toto zboží vrátit. Plnou cenu lze vrátit pouze za opět prodejné, neupravené komponenty (napřklad držáky, koncovky, kroužky, háčky,....).

Reklamace - dodávka zboží

Kupující je povinen při převzetí zásilky od přepravní služby zkontrolovat, zda nedošlo k poškození zásilky při přepravě, v případě viditelného poškození zásilky má kupující právo odmítnout její převzetí, popřípadě na kompletní rozbalení zásilky před dopravcem. Zjištěné závady, popřípadě důvod odmítnutí převzetí zásilky a popis poškození je nutné uvést dopravci do přepravního listu. Kupující má právo na kontrolu zásilky i v případě kdy zásilka není viditelně poškozená, pokud dopravce nebude ochoten počkat na její rozbalení a kontrolu, doporučujeme (u přepravní společnosti Fofr nutné vždy uvést !!!) do přepravního listu uvést "Zásilka byla převzata s výhradou - nezkontrolována".
V případě, že kupující nezkontroluje zásilku při převzetí, je povinen zajistit prohlídku a kontrolu na kompletnost zboží co nejdříve po jeho dodání a všechny zjištěné vady oznámit nejpozději do 24h po převzetí prodávajícímu (v pracovní době telefonicky nebo e-mailem, mimo pracovní dobu e-mailem).
V případě její poškození je nutné ponechat všechny obaly a adresní štítek dopravce. V případě pozdější reklamace nebo reklamace bez doložení obalu a adresního štítku nelze reklamaci uznat.

U dopravy prostřednictvím České pošty - reklamaci na poškozené zboží přepravou podává zákazník na pobočce České pošty, nutno se zbožím doložit veškerý obalový materiál s adresním štítkem a fakturou.

U dopravy prostřednictvím FOFR - v případě poškození zboží nás kontaktujte (v pracovní době telefonicky nebo e-mailem, mimo pracovní dobu e-mailem), o dalším postupu Vás budeme informovat.

Reklamace - práva z vadného plnění

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Doklad - faktura přiložená ke zboží slouží jako záruční list. V případě reklamace je tento doklad nutno doložit. Práva z vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Reklamace se nevztahují na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.

Adresa pro zaslaní nebo osobní doručení reklamovaného zboží: URBÁNEK - Garnýže, rolety, žaluzie, Luděk Kopřiva, Emy Destinové 2, 400 01 Ústí nad Labem

V případě reklamace nás předem kontaktujte telefonicky (+420 475 623 459) nebo emailem (obchod@urbanek-ul.cz).

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Pokud není kupující spokojený našimi službami poskytovanými prostřednictvím internetového obchodu URBÁNEK - Garnýže, rolety, žaluzie může se na nás se svou stížností obránit prostřednictvím emailu obchod@urbanek-ul.cz. V co nejkratší době budeme kupujícího kontaktovat a informovat o průběhu řešení stížnosti.

V případě že dojde mezi námi a kupujícím (spotřebitelem) ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2), email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.

Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasem s ochodními podmínkami souhlasí se zpracovním udaných osobních údajů kupujícího. Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné a budou dle zákona zabezpečena a použita pouze pro zaslání objednané zásilky a při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím.

Spustili jsme nový e-shop

Spustili jsme nový e-shop www.garnyzerolety.cz

Nakupujte nově prostřednictvím našeho nového e-shopu, mimo široké nabídky garnýží v něm najdete také konfigurátor pro výrobu záclonových kolejnic na míru a konfigurátor pro výrobu pružinových a řetízkových rolet a rolet den a noc na míru. Další výrobky z řady stínící techniky na míru připravujeme.

URBÁNEK - garnýže, rolety, žaluzie - nový eshop

Objednávka po telefonu

Pokud potřebujete poradit s objednávkou, zavolejte nebo napište, rádi Vám pomůžeme.

  • +420 475 623 459
  • +420 775 908 602
   
    Po - Čt 8:00 - 17:00hod
       Pá 8:00 - 16:00hod
 

 

Košík

Při objednávce nad 2000,-Kč dopravné zdarma (do délky 400cm).

Košík je prázdný